Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν νωρίτερα οι αγρότες στη ΔΟΥ Αγρινίου. Στο πλευρό τους βρέθηκαν ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Αιτωλοακαρνανίας, Σπύρος Κοτοπούλης και ο Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΚΚΕ Νίκος Μωραΐτης, ο οποίος δήλωσε: «οι φτωχομεσαίοι αγρότες συνεχίζουν τον αγώνας τους και ένας σταθμός στον αγώνα αυτό είναι η παρουσία στην ΔΟΥ Αγρινίου. Προετοιμάζουμε μεγάλη κινητοποίηση…
Πηγή: sinidisi.gr



