Κάλεσμα στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Πάτρα

Το Δ.Σ. του Σωματείου της Ένωσης Οικοδόμων & Εργαζομένων στα Συναφή Επαγ/τα Ν. Αιτωλ/νίας  καλεί τους εργαζόμενους  του κλάδου να πάρουν μέρος την ΤΡΙΤΗ 6 ΦΛΕΒΑΡΗ στις 5:30  μ.μ. στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας – διεκδίκησης στην Πάτρα , τη μέρα που ο πρωθυπουργός θα συμμετάσχει στο «αναπτυξιακό συνέδριο» της περιφέρειας. Η ανάπτυξη που επαγγέλλεται η κυβέρνηση…

Πηγή: sinidisi.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν