Επαναλειτουργία του κολυμβητηρίου του ΔΑΚ με νέα αποδυτήρια (ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ)

Από το Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Αγρινίου «Μιχάλης Κούσης» ανακοινώνεται ότι την Δευτέρα 05/02/2018 θα επαναλειτουργήσει το κολυμβητήριο μετά τις εργασίες κατασκευής των δύο νέων αποδυτηρίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αθλουμένων. Απίστευτο περιστατικό σε σχολείο της Δυτικής Ελλάδας: «Άνοιξε» το κεφάλι συμμαθητή του με κλειδί!…

Πηγή: sinidisi.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν