Οι Αγρινιώτες «οργώνουν» τα σούπερ μάρκετ για τις προσφορές

Το 10% των οικογενειακών αναγκών καλύπτεται από προσφορές – Το ποσοστό αυξάνεται ραγδαία και αφορά κυρίως προϊόντα διατροφής  Λόγω της κρίσης, ο Έλληνας καταναλωτής όχι μόνο πηγαίνει στα σούπερ μάρκετ, αλλά στοχεύει κυρίως στις προσφορές τους. Ο μέσος καταναλωτής επισκέπτεται τα σουπερ μάρκετ 3 φορές την εβδομάδα ή περισσότερες, καθώς ψωνίζει αυστηρά σύμφωνα με τις…

Πηγή: sinidisi.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν