Αντίρριο: Μαθητές έφτιαξαν σεισμογράφους και βραβεύθηκαν από το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών

Τις μαθητικές ομάδες που διακρίθηκαν στον εκπαιδευτικό διαγωνισμό «Φτιάξε τον δικό σου σεισμογράφο» βράβευσε το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών (ΕΑΑ), σε εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Τηλεσκόπιο Δωρίδη στο Θησείο. Επρόκειτο για ένα πρόγραμμα για μαθητές γυμνασίου και λυκείου, που διοργάνωσε το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Αστεροσκοπείου, σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή. Ομάδες μαθητών, σε συνεργασία…

Πηγή: sinidisi.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν