Στο τμήμα Ζευγαράκι – Κάτω Κεράσοβο, βρέθηκαν σήμερα ο περιφερειάρχης Ν. Φαρμάκης με τον αντιπεριφερειάρχη Θ. Μαυρομάτη για να παρακολουθήσουν από κοντά τις εργασίες ασφαλτόστρωσης.
Είναι ένα τμήμα που για χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα και η αποκατάστασή του ήταν απαραίτητη για την ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων, όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο Θ. Μαυρομάτης






