Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, ο Παναγρινιακός πραγματοποίησε στο ξενοδοχείο IMPERIAL τις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου 11μελούς Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου.
Στο νέο συμβούλιο παρέμειναν 7 μέλη από την προηγούμενη διοίκηση, ενώ στο νέο σχήμα εισήλθαν οι Βαγγέλης Γιωτόπουλος, Σωκράτης Πετσάβας, Βασίλης Σαράκης και Χρήστος Κονδύλης.
Μετά τη διενέργεια των εκλογών έγινε η πρώτη συνεδρίαση του νέου συμβουλίου για τις αρμοδιότητες των μελών και στη θέση του Προέδρου παραμένει ο Γιώργος Καζαντζής.
Αναλυτικά η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου:
Πρόεδρος: Γιώργος Καζαντζής
Α΄ Αντιπρόεδρος: Βαγγέλης Γιωτόπουλος
Β΄ Αντιπρόεδρος: Σωκράτης Πετσάβας
Γραμματέας: Βασίλης Σαράκης
Ταμίας: Χριστόφορος Σαράκης
Γενικοί Αρχηγοί: Τάσος Σκόνδρας, Μπετίνο Αλαχούζος
Μέλη: Νίκος Χολέβας, Γιάννης Μπουρλής, Χρήστος Κονδύλης, Γιώργος Παπανίκος
Πηγή: Παναγρινιακός: Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με Καζαντζή ξανά στην προεδρία



