Θλίψη στο Θέρμο και συγκεκριμένα στην Δημοτική Κοινότητα Κόνισκας για το θάνατο του Δημήτρη Παπασημάκη που “έφυγε” από τη ζωή
Ο εκλιπών είχε υπηρετήσει την Τοπική Αυτοδιοίκηση ως Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κόνισκας του Δήμου Θέρμου και ήταν αγαπητός σε όλους
Ο Μαραγιάννης Κωνσταντίνος σε ανάρτησή του αναφέρει:
“Μας προκαλεί μεγάλη θλίψη ο πρόωρος χαμός του αγαπητού φίλου Δημήτρη Παπασημάκη, που υπηρέτησε την Τοπική Αυτοδιοίκηση ως Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κόνισκας του Δήμου Θέρμου.Τον διέκρινε η καλοσύνη, η ευγένεια και η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά.
Καλό δρόμο στο αιώνιο ταξίδι αγαπητέ φίλε! Ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους του.”
Πηγή: Θέρμο: Θλίψη στην Δημοτική Κοινότητα Κόνισκας για το θάνατο του Δημήτρη Παπασημάκη



