Θέρμο: Θλίψη στην Δημοτική Κοινότητα Κόνισκας για το θάνατο του Δημήτρη Παπασημάκη

Θλίψη στο Θέρμο και συγκεκριμένα στην Δημοτική Κοινότητα Κόνισκας για το θάνατο του Δημήτρη Παπασημάκη που “έφυγε” από τη ζωή

Ο εκλιπών είχε υπηρετήσει την Τοπική Αυτοδιοίκηση ως Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κόνισκας του Δήμου Θέρμου και ήταν αγαπητός σε όλους

Ο Μαραγιάννης Κωνσταντίνος σε ανάρτησή του αναφέρει:

“Μας προκαλεί μεγάλη θλίψη ο πρόωρος χαμός του αγαπητού φίλου Δημήτρη Παπασημάκη, που υπηρέτησε την Τοπική Αυτοδιοίκηση ως Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κόνισκας του Δήμου Θέρμου.Τον διέκρινε η καλοσύνη, η ευγένεια και η διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά στα κοινά.
Καλό δρόμο στο αιώνιο ταξίδι αγαπητέ φίλε! Ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους του.”

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν