Αγρίνιο: Ικανοποίηση στη Θύρα 6 για τη μη παρουσία του τροπαίου της ΑΕΚ

Την ικανοποίησή τους εξέφρασαν οι οργανωμένοι φίλαθλοι του Παναιτωλικού, μετά τις εξελίξεις γύρω από την προγραμματισμένη παρουσία της πρωταθληματικής κούπας που κατέκτησε φέτος η ΑΕΚ.

Το εν λόγω τρόπαιο επρόκειτο να ταξιδέψει σε όλη τη χώρα, με στάσεις που είχαν προγραμματιστεί για την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, στο Αγρίνιο, καθώς και τη Ναύπακτο. Ωστόσο, μετά από έντονες αντιδράσεις που εκφράστηκαν, τα δεδομένα άλλαξαν και η εκδήλωση δεν θα πραγματοποιηθεί στο Αγρίνιο, αλλά θα περιοριστεί μόνο στη Ναύπακτο.

Η ανακοίνωση των «Warriors»:

«Ο κόσμος του Παναιτωλικού μίλησε, η λογική επικράτησε και η προγραμματισμένη εκδήλωση για την Τρίτη ακυρώθηκε.

Δεν υπάρχει κάτι πιο αξιοπρεπές και μάγκικο από το να υποστηρίζεις την περήφανη κι ανεξάρτητη ομάδα της πόλης σου.

ΥΓ. Εμείς τα παιδιά μας, θα τα κάνουμε Παναιτωλικούς.

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΑΣ».

Δείτε το βίντεο:

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν