«Ανάσταση» στην εστίαση – Τι φοβάται ο κλάδος στο Αγρίνιο για το καλοκαίρι

Η επισκεψιμότητα στα καταστήματα εστίασης του Αγρινίου ξεκίνησε από την Μεγάλη Παρασκευή και ολοκληρώθηκε την Τρίτη του Πάσχα

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν