‘Ολγα Κεφαλογιάννη – ελληνικό κρασί: Διεθνές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και στρατηγικός στόχος του υπουργείου Τουρισμού

‘Ολγα Κεφαλογιάννη – ελληνικό κρασί: Διεθνές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και στρατηγικός στόχος του υπουργείου Τουρισμού

Το ελληνικό κρασί αποτελεί πλέον διεθνές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προτεραιότητα του υπουργείου Τουρισμού είναι η βιώσιμη ανάπτυξη του οινοτουρισμού, δήλωσε η υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη κατά την επίσκεψή της στην 30ή έκθεση Ελληνικού Κρασιού «Οινόραμα». Η…

Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου: ‘Ολγα Κεφαλογιάννη – ελληνικό κρασί: Διεθνές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και στρατηγικός στόχος του υπουργείου Τουρισμού

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν