Agrown: Μάρκετινγκ και Αειφορία στην Αλυσίδα Αξίας Τροφίμων

Agrown: Μάρκετινγκ και Αειφορία στην Αλυσίδα Αξίας Τροφίμων

Η 5η ενότητα του συνεδρίου Agrown είχε ως θέμα «Μάρκετινγκ και Αειφορία στην Αλυσίδα Αξίας Τροφίμων», με συντονιστή της συνεδρίας τον Προκόπη Θεοδωρίδη, αναπληρωτή καθηγητή μάρκετινγκ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, ο οποίος ξεκίνησε…

Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου: Agrown: Μάρκετινγκ και Αειφορία στην Αλυσίδα Αξίας Τροφίμων

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν