Αγρίνιο: Η ακρίβεια αλλάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και φέρνει μικρότερο καλάθι

Αγρίνιο: Η ακρίβεια αλλάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και φέρνει μικρότερο καλάθι

Η ακρίβεια αλλάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και φέρνει μικρότερο καλάθι, όπως αναφέρει η εφημερίδα “Συνείδηση”, η οποία τονίζει πως ιδιοκτήτες σούπερ μάρκετ και κρεωπώλες στο Αγρίνιο μπροστά σε νέο τρόπο αγορών…

Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου: Αγρίνιο: Η ακρίβεια αλλάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και φέρνει μικρότερο καλάθι

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν