ΚΚΕ – ΤΕ Αιτωλοακαρνανίας για την κατάσταση στα νοσοκομεία

ΚΚΕ – ΤΕ Αιτωλοακαρνανίας για την κατάσταση στα νοσοκομεία

Σχόλιο της Τομεακής Επιτροπής Αιτωλοακαρνανίας του ΚΚΕ για την επικίνδυνη και απαράδεκτη κατάσταση στα Νοσοκομεία Αγρινίου και Μεσολογγίου….

Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου: ΚΚΕ – ΤΕ Αιτωλοακαρνανίας για την κατάσταση στα νοσοκομεία

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν