Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ραντεβού για την εξυπηρέτηση των πολιτών από τον ΟΑΕΔ

Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ραντεβού για την εξυπηρέτηση των πολιτών από τον ΟΑΕΔ

Η Διοίκηση του ΟΑΕΔ ενημερώνει τους πολίτες και τις επιχειρήσεις ότι η εξυπηρέτηση του κοινού στα 117 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του Οργανισμού γίνεται κατά προτίμηση με ραντεβού και μόνο για τις υπηρεσίες που δεν…

Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου: Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και ραντεβού για την εξυπηρέτηση των πολιτών από τον ΟΑΕΔ

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν