Πρόεδρος ΕΟΔΥ – Κορονοϊός: “Αν είχε γίνει το καρναβάλι της Πάτρας τώρα θα κλαίγαμε”

Πρόεδρος ΕΟΔΥ – Κορονοϊός: “Αν είχε γίνει το καρναβάλι της Πάτρας τώρα θα κλαίγαμε”

Στην απόφαση για ακύρωση των καρναβαλικών εκδηλώσεων αναφέρθηκε ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμανέας σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα. Ο κ. Αρκουμανέας, σχολίασε τη δυσκολία να ληφθεί μια τέτοια απόφαση, αλλά και[…]

Πηγή: sinidisi.gr

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν